Повернення товару
та грошей
Згідно з Додатком 3 Постанови КМУ № 172 від 19.03.1994 р. Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", продукція належної якості, яка представлена у нашому магазині обміну (поверненню) не підлягає.
При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте наявність товару та його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно у відділенні Нової пошти відмовитися від отримання товару та його оплати. У разі пошкодження посилки скласти акт (претензію). За інших умов повернення грошових коштів неможливе. Якщо дана ситуація буде мати місце — обов'язково повідомте нам про те, що сталося протягом 2-х робочих днів.
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому 5-7 робочих днів після отримання поверненого товару. Повернення (обмін) товарів неналежної якості здійснюється коштом магазину.